مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:422024-01-02سياسي

لزوم اجرای پروژه شهید شوشتری برای کاهش بار ترافیکی جنوب شرق تهران


به گفته عضو شورای شهر تهران پروژه احداث بزرگراه شهید شوشتری یک طرح کلان است که باید هرچه سریع تر به خاطر رفاه مردم منطقه و کاهش بار ترافیکی اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران، امروز در دویست و پنجمین جلسه شورای شهر، با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در تذکر خود گفت: ما نماینده مردم در شورای شهر هستیم و حال خوب مردم از همه چیز برای ما مهمتراست.

در ادوار مختلف خیلی از موضوعات در مدیریت شهری دیدیم که علیرغم اینکه اولویت نبوده اما به خاطر حال بهتر مردم برای آن تصمیم گرفته شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: به عنوان مثال تعریض معابر از شرح وظایف ما و در اولویت است اما به خاطر رفاه مردم باید در مورد برخی کارها که در اولویت نیست نیز تصمیم گیری شود.

مردم نباید گروگان حل مشکلات ما با دولت ها باشند.

علوی در ارتباط با همکاری دولت با مدیریت شهری اظهار کرد: دولت دو سال با مدیریت شهری همراهی کرد و مدیریت شهری سعی کرد در اختلافات مدارا کند.

من به عنوان ساکن جنوب شرق تهران، شاهد ترافیکی که در بزرگراه ها و مناطق افسریه، بسیج، شهید دوران و غیره است هستم و این مشکل ترافیک تنها صرف افتتاح یک مجموعه سرای ایرانی نیست و همیشه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای پروژه شهید شوشتری برای کاهش بار ترافیکی جنوب شرق تهران

لزوم اجرای پروژه شهید شوشتری برای کاهش بار ترافیکی جنوب شرق تهران