مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:062023-12-25اقتصادي

افزایش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی در مازندران با حمایت دولت


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به خرید 140 هزار تن محصولات کشاورزی استراتژیک به صورت تضمینی در استان، گفت: دولت سیزدهم با افزایش نرخ خرید تضمینی درحالی موفق به افزایش میزان کشت محصولات اساسی و راهبردی مورد نیاز کشور شده که جهان با بحران غلات مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباسعلی وفایی نژاد ظهر امروز دوشنبه چهارم دی ماه در جمع خبرنگاران در سالن جلسات این اداره کل با اشاره به خرید 140هزار تن محصولات کشاورزی استراتژیک به صورت تضمینی در استان، گفت: دولت سیزدهم با افزایش نرخ خرید تضمینی و اعلام به موقع آن، درحالی موفق به افزایش میزان کشت محصولات اساسی و راهبردی مورد نیاز کشور شده که جهان با بحران غلات مواجه است.

وی افزود: در راستای سیاست های حمایتی دولت از تولید محصولات کشاورزی و با اجرای طرح خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سال جاری 118هزار تن گندم، 11هزار و 700تن برنج پرمحصول، 2هزار و 930 تن سویا و 9هزار و 130 تن کلزا از کشاورزان مازندران خریداری شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران تصریح کرد: در سال جاری مجموعا 25هزار میلیارد ریال بابت خرید تضمینی به حساب کشاورزان استان واریز شد.

وفایی نژاد با اعلام رضایت مندی از میزان ذخیره استراتژیک گندم در استان، اظهار کرد: موجودی ذخیره گندم در سیلوی نکا و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی در مازندران با حمایت دولت

افزایش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی در مازندران با حمایت دولت