مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 17:102024-01-12اجتماعي

احتمال سقوط سنگ در محور های کوهستانی استان تهران


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه به همه شهروندان و مسافران توصیه کرد در صورت عدم ضرورت در محورهای کوهستانی حاضر نشوند چرا که در زمان وقوع برف و باران احتمال سقوط سنگ در این مسیرها وجود دارد.

- مدیرکل کدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال سقوط سنگ در محورهای کوهستانی استان هشدار داد و گفت: با توجه به بارش برف و باران به مسافران توصیه می شود از توقف کنار جاده ها بپرهیزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر جمعه از صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر فعالیت دو سامانه بارشی و وزش باد شدید از بعد از ظهر فردا شنبه 23 دی ماه تا پایان روز سه شنبه 26 دی ماه خبر داد و اظهار کرد: طبق این برآورد از فردا در نیمه شمالی و غربی استان به ویژه ارتفاعات شاهد بارش برف و باران و کولاک خواهیم بود.

یزدی مهر با بیان اینکه در مواقع بارش برف و باران و مه کاهش دید، لغزندگی و اختلال در ترددها در نواحی کوهستانی مورد انتظار است گفت: در این زمینه با توجه به ابلاغ هشدار به همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران از دستگاه های امدادی و اجرایی می خواهیم برای خدمات رسانی به مردم در آمادگی کامل باشند.

وی با اشاره به لایروبی و پاکسازی دهانه پل ها، کانال ها و آب روها بر ضرورت محافظت از لوله های آب رسانی و تأسیسات آبی تاکید کرد و افزود: بارش برف و باران هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سقوط سنگ در محور های کوهستانی استان تهران

احتمال سقوط سنگ در محور های کوهستانی استان تهران