مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 21:152023-12-27اقتصادي

کاهش بی سابقه بارندگی های نهاوند نسبت به 100 سال اخیر


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: کاهش بارندگی ها در آذرماه امسال در شهرستان نهاوند در 100 سال اخیر بی سابقه بوده است.

- ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: کاهش بارندگی ها در آذرماه امسال در شهرستان نهاوند در 100 سال اخیر بی سابقه بوده است.

توکل آبشناس چهارشنبه، 6 دی در جلسه شورای کشاورزی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: در سال آبی امسال که از ابتدای مهرماه امسال آغاز شده، میزان بارندگی در استان همدان 60 میلی متر به ثبت رسیده اما طی همین مدت بارندگی ها در شهرستان نهاوند 46 میلی متر بوده است.

وی افزود: میزان بارندگی ها در آذرماه امسال در شهرستان 4 میلی متر بوده که متأسفانه این میزان کاهش بارندگی ها در 100 سال اخیر در شهرستان بی سابقه بوده است .

وی ادامه داد: دو سال است که در شهرستان برنامه های اصلاح کشت اجرا می شود و طبق این برنامه امسال کشت محصولات پرآب بر چغندرقند باید 410 هکتار و کشت ذرت علوفه ای باید 170 هکتار در شهرستان کاهش یابد.

آبشناس افزود: همچنین امسال برنامه خودکفایی محصولات کشاورزی در کشور و به تبع آن در استان و شهرستان اجرا می شود و شهرستان نهاوند نیز در زمینه محصولاتی مانند گندم، جو، ذرت و چغندرقند باید خودکفا باشد و نیازش را تأمین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بی سابقه بارندگی های نهاوند نسبت به 100 سال اخیر

کاهش بی سابقه بارندگی های نهاوند نسبت به 100 سال اخیر