مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 19:202023-12-25سياسي

رونمایی از سامانه سنجش قدرت هوایی کشورها در دافوس


مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و رونمایی از سامانه سنجش قدرت هوایی کشورها در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور امیر سرتیپ نصیرزاده برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، آیین بزرگداشت هفته پژوهش و رونمایی از سامانه سنجش قدرت هوایی کشورها با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر حسین ولی وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و جمعی از دانشجویان و اساتید در این دانشگاه برگزار شد.

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم اظهار داشت: اهمیت علم و دانش در اسلام به حدی ست که در تفاسیر قرآن 105 مرتبه عبارت علم و دانش تکرار شده و 675 آیه هم به این موضوع پرداخته است؛ علاوه بر این اخیراً یونسکو آماری را اعلام کرده که بر اساس آن، دین اسلام برترین دین در توسعه و گسترش علم و دانش شناخته شده است.

وی با بیان اینکه قدرت در دانش است، گفت: امروزه شاهد هستیم کسانی که سیاست های استکباری را به کار می برند و خود را برتر از دیگران می دانند، متکی به قدرت علمی هستند که آن علم به قدرت نظامی تبدیل شده است؛ لذا به همه دانشجویان و دانش پژوهان و اساتید توصیه می کنم دانش خود را افزایش دهند تا قدرتمند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه سنجش قدرت هوایی کشورها در دافوس

رونمایی از سامانه سنجش قدرت هوایی کشورها در دافوس