مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:502024-01-01اجتماعي

شیر رایگان به مدارس مازندران رسید


زنگ آغاز توزیع رایگان شیر میان دانش آموزان دوره ابتدایی مازندران از امروز به صورت همزمان در مدارس سراسر استان نواخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، توزیع شیر رایگان از سال 96 در مدارس سراسر کشور متوقف شد و مسؤولان وقت، دلیل توقف این حرکت مثبت را تامین نشدن اعتبارها اعلام کردند.

این طرح موثر 6 سال به حال خود رها شد تا آنکه رییس دولت سیزدهم طی بازدید از مدرسه ای در تهران، وعده توزیع دوباره شیر رایگان را از آغاز سال تحصیلی 1402_1403 به دانش آموزان داد.

آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس مازندران دیرتر از موعد مقرر اتفاق افتاد و علت این تاخیر چندماهه به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان، تاخیر جمع بندی و نتیجه گیری از جلسات با شرکت های لبنی استان بود.

زنگ آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس دولتی مازندران صبح امروز دوشنبه با حضور مسؤولان اداره کل آموزش و پرورش مازندران، رییس آموزش و پرورش بابلسر، فرماندار شهرستان بابلسر، رییس انجمن تغذیه استان و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی در دبستان دخترانه شاهد بابلسر نواخته شد.

سخنرانی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در مراسم آغاز توزیع رایگان شیر در مدارس استان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم به دانش آموزان این مدرسه توصیه کرد: شیرها را در مدرسه مصرف کنید و آن ها را به خانه نبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر رایگان به مدارس مازندران رسید

شیر رایگان به مدارس مازندران رسید