مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:002023-12-27سياسي

ضرورت رفع مشکلات جامعه کارگری در مازندران


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه قشر کارگری از اصل انتخابات حمایت می کنند و دیندار و انقلابی هستند قدردانی می کنیم، گفت:باید به سمتی برویم که مشکلات جامعه کارگری کمتر و خواسته های این قشر برآورده شود.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه قشر کارگری از اصل انتخابات حمایت می کنند و دیندار و انقلابی هستند قدردانی می کنیم، گفت:باید به سمتی برویم که مشکلات جامعه کارگری کمتر و خواسته های این قشر برآورده شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در حاشیه دیدار نمایندگان و بازنشستگان جامعه کارگری استان، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی و همچنین سالروز شهادت سردار بزرگوار شهید سلیمانی و شهادت سید رضی موسوی اظهار کرد: هیچ قشری نباید حق و حقوقش نادیده گرفته شود، تامین معاش یک خانواده حق مسلم آن خانواده است، البته اختیار امور در مقیاس استان و شهرستان نیست و در مقیاس کشوری است.

امام جمعه ساری گفت: باید تشکل کارگری در راس ارتباط با مجلس، رییس جمهور و وزرا باشد و این مشکلات را پیگیری کنند که حل شود؛ البته ما هم در سطح استان می توانیم با مسئولان بنشینیم حرف های کارگران را گوش دهیم و به سطوح بالاتر منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع مشکلات جامعه کارگری در مازندران

ضرورت رفع مشکلات جامعه کارگری در مازندران