مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:102024-01-16سياسي

معاون اول رییس جمهور: روستا ناجی اقتصاد کشور است


معاون اول رییس جمهور از روستا به عنوان ناجی اقتصاد کشور یاد کرد و گفت: باید با استفاده از ظرفیت نخبگانی و نیروهای جوان تحصیل کرده یک تغییر رویکرد اساسی نسبت به سهم اقتصاد روستایی در رشد تولید ناخالص داخلی کشور ایجاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور صبح امروز (سه شنبه) در اولین همایش ملی ظرفیت روستا در اقتصاد ملی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال های گذشته از ظرفیت اقتصاد روستا برای پیشرفت و توسعه کشور غفلت شده است، افزود: متأسفانه رویکردی در کشور به وجود آمد که روستاها به سمت شهری شدن حرکت کردند و روستاها به عنوان تولیدکننده و مهمترین عامل امنیت غذایی در کشور، به مصرف کننده تبدیل شدند، که باید با بازگشت به ظرفیت های روستایی تغییر رویکرد اساسی در این زمینه تبیین و ایجاد شود.

وی تصریح کرد: روستاها نقش اساسی در تامین امنیت غذایی کشور دارند و باید اقدامات مثبت در حوزه توسعه اقتصاد روستایی و مناطق محروم کشور در دولت سیزدهم با همکاری و هماهنگی تمام ارکان کشور با قوت دنبال شود.

معاون اول رییس جمهور افزود: باید بستر فعالیت های اقتصادی در روستاها همراه با تحولات روز جهانی پیگیری شود و با توجه به اینکه اقتصاد جهانی به سمت اقتصاد دیجیتالی پیش می رود باید با کمک ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور: روستا ناجی اقتصاد کشور است

معاون اول رییس جمهور: روستا ناجی اقتصاد کشور است