مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 23:502023-12-23ورزشي

نخستین حضور هواداران زن نساجی در ورزشگاه؛ خوش آمدید به وطنی قائمشهر (+عکس)


حضور بانوان در ورزشگاه ها نیازمند یکسری ساختارهای اولیه است که ما طی این مدت توانستیم تا حد مطلوبی، شرایط و پروتکل های مورد نیاز را مهیا کنیم.

- نخستین حضور هواداران زن نساجی در ورزشگاه؛ خوش آمدید به وطنی قائمشهر (+عکس) سرپرست باشگاه نساجی مازندران: حضور بانوان در ورزشگاه ها نیازمند یکسری ساختارهای اولیه است که ما طی این مدت توانستیم تا حد مطلوبی، شرایط و پروتکل های مورد نیاز را مهیا کنیم.

در دیدار تیم های فوتبال نساجی و هوادار، برای اولین بار بانوان می توانند با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت طرفداری، به دنبال پیگیری های باشگاه از ابتدای فصل در خصوص فراهم آوردن امکان حضور بانوان در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر، حمیدرضا بایندریان سرپرست باشگاه نساجی مازندران در این رابطه اظهار کرد: همان طور که می دانید باشگاه در این زمینه تمام تلاش های خود را برای اخذ مجوز انجام داد و از هیچ کوششی برای حضور بانوان گرامی دریغ نکرد.

وی با بیان اینکه گروه عمرانی مستقر در ورزشگاه وطنی از ماه ها قبل مشغول به مرتفع کردن ایرادات موجود بودند، افزود: حضور بانوان در ورزشگاه ها نیازمند یکسری ساختارهای اولیه است که ما طی این مدت توانستیم تا حد مطلوبی، شرایط و پروتکل های مورد نیاز را مهیا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین حضور هواداران زن نساجی در ورزشگاه؛ خوش آمدید به وطنی قائمشهر (+عکس)

نخستین حضور هواداران زن نساجی در ورزشگاه؛ خوش آمدید به وطنی قائمشهر (+عکس)