مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:502024-01-05سياسي

جبهه مقاومت نقش آفرین مهم تحولات منطقه است


امروز جبهه مقاومت نقش آفرین مهم تحولات منطقه است و آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی از روی سردرگمی دست به ترور کودکان و زنان و افراد بی گناه می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در هر لحظه منتظر فرصت هستند تا به کشور و مردم آسیب بزنند.

وی ادامه داد: سال گذشته دشمنان تلاش کردند تا کشور را نا امن کنند که با تلاش نیروهای امنیتی و مردم بصیر، توطئه های آنها خنثی شد و امسال نیز با نزدیک شدن به انتخابات در صدد نا آرام کردن کشور هستند.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: مشارکت پرشور و برگزاری انتخاباتی رقابتی و سالم در کمال امنیت مسیری مهم برای از بین بردن توطئه های بدخواهان مردم است.

نورمفیدی با اشاره به جنایت دشمنان در کرمان، تاکید کرد: دشمنی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی با مردم ایران تاریخی است و همه می دانند رژیم کودک کش اسراییل برای رسیدن به اهدافش به هر کاری دست می زند.

نورمفیدی گفت: امروز منطقه دچار تحولات بزرگی شده و جبهه مقاومت است که نقش آفرینی اصلی را در منطقه ایفا می کند و آمریکا و رژیم صهیونیستی اژ این امر به شدت عصبانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت نقش آفرین مهم تحولات منطقه است

جبهه مقاومت نقش آفرین مهم تحولات منطقه است