مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:302024-01-14سياسي

حضور لاریجانی، زاکانی و باهنر در ویژه برنامه انتخاباتی


رادیو اقتصاد با هدف ایجاد انگیزش مخاطبان و مشارکت حداکثری جامعه برای حضور در انتخابات ویژه برنامه هایش را روی آنتن می برد.

مدیر گروه حکمرانی اقتصادی رادیو اقتصاد با اشاره به نقش رسانه ها در امر تبلیغات انتخاباتی تاکید می کند: - رادیو اقتصاد با هدف ایجاد انگیزش مخاطبان و مشارکت حداکثری جامعه برای حضور در انتخابات ویژه برنامه هایش را روی آنتن می برد.

مدیر گروه حکمرانی اقتصادی رادیو اقتصاد با اشاره به نقش رسانه ها در امر تبلیغات انتخاباتی تاکید می کند: رسانه ها همچنان نقش بسزایی در امر اطلاع رسانی دارند.

مهدی شیار، برنامه ساز و مدیر گروه حکمرانی اقتصادی رادیو اقتصاد در گفت وگویی با ایسنا با اشاره به الزام اهتمام رسانه ها در آگاه سازی مخاطبان و تشویق مشارکت حداکثری آنها در این تکلیف مهم بیان کرد: رسانه ها سهم بسزایی در شکل دادن به آگاهی مردم و قضاوت و داوری آنها در مورد انتخاب افراد اصلح، شناخت برنامه ‏ها، شعارها و وعده ‏های انتخاباتی دارند.

طی تحقیقات به عمل آمده علیرغم تفرقه افکنی های رسانه های خارجی، رسانه ملی هنوز از محبوبیت و مطلوبیت در بین آحاد مردم برخوردار است و مخاطبان اخبار و اطلاعات موثق را با استناد از رسانه ملی دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور لاریجانی، زاکانی و باهنر در ویژه برنامه انتخاباتی

حضور لاریجانی، زاکانی و باهنر در ویژه برنامه انتخاباتی