مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:202024-01-10سياسي

جدی گرفتن اشتغال دانشجویان قبل از فارغ التحصیلی/طرح اجرای رساله در مقصد


رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به همکاری این سازمان با سازمان زمین شناسی از تعریف 3 نوع بورس در این زمینه خبر داد و گفت: بهتر است متخصصان از زمان دانشجویی به خدمت گرفته شوند، - چرا که بعد از فارغ التحصیلی راه های دیگری را انتخاب می کنند؛ از این رو از هم اکنون اشتغال پذیری دانشجویان را جدی بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشم دادش پور روز چهارشنبه، 20 دی ماه در هم اندیشی میان سازمان زمین شناسی و سازمان امور دانشجویان در حوزه بورسیه شغلی ، اعطای بورسیه را از زمینه های مناسب تعامل این سازمان با سازمان زمین شناسی در زمینه تامین نیروی انسانی دانست و گفت: ما در ابتدا بورسیه اعضای هیات علمی را داشتیم، چون مشاهده می کردیم فارغ التحصیلان در حال خروج از کشور بودند و برای نگهداشت نیروی انسانی این برنامه را اجرایی کردیم.

وی ادامه داد: در این زمینه 3 بورس را فعال کردیم که یکی از آنها بورس مشاغل است.

یعنی همان تفاهم نامه ای که با سازمان زمین شناسی داریم و آیین نامه جامع اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ایرانی و شیوه نامه بورس صنعت و مشاغل (شهید محمدعلی رجایی) تدوین شده و در مراحل نهایی قرار دارد.

داداش پور، بورسیه صنعتی را از دیگر طرح ها فعال عنوان کرد و یادآور شد: در این قالب صنایعی که با سازمان زمین شناسی همکاری دارند، از ظرفیت های آنها برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدی گرفتن اشتغال دانشجویان قبل از فارغ التحصیلی/طرح اجرای رساله در مقصد

جدی گرفتن اشتغال دانشجویان قبل از فارغ التحصیلی/طرح اجرای رساله در مقصد