مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:302024-01-16سياسي

نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آغاز شد


صبح امروز نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خبرگزاری ایسنا با حضور امیر ابراهیم رسولی و عبدالحسین روح الامینی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، صبح امروز نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خبرگزاری ایسنا با حضور امیر ابراهیم رسولی و عبدالحسین روح الامینی برگزار شد.

در ابتدای این نشست امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف با اشاره به فعالیت های این جریان سیاسی در کشور گفت: شورای ائتلاف فراتر از فضای انتخابات جلسات خود را برگزار کرده و هیچ گاه جلسات شورای ائتلاف تعطیل نشده و همیشه سعی کرده ایم در بزنگاه های مختلف اثر گذار باشیم و صرفا شب انتخاباتی عمل نکنیم.

وی در ادامه گفت: عملیات قهرمانانه ای که دیشب سربازان پاسدار انقلاب رقم زدند، تلنگری ناچیز به جنایات رژیم صهیونسیتی بود  و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  همیشه حامی مظلوم بوده و از اقدامات سپاه پاسداران حمایت می کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه های مختلف در این ماه ها سعی کردیم فعال تر باشیم و کانون های مردمی شورای ائتلاف در تهران و شهرستان ها فعال کرده ایم و تلاش ما این بوده  همه جریان ها حضور داشته باشند.

رسولی تصریح کرد: ما در شورای ائتلاف امروز تشکل های مردمی را داریم و جایگاه هایی که به هیچ عنوان سیاسی نیست در شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آغاز شد

نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آغاز شد