مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 22:002024-01-15بين الملل

رسانه عبری: یا باید حکومت غزه را به حماس داد یا ارتش اسراییل تا ابد در آنجا بماند


یک روزنامه عبری نوشت رژیم صهیونیستی هیچ برنامه ای برای پایان جنگ غزه و حتی مرحله بعد از آن ندارد و دلیل این مساله دشمنی میان نخست وزیر و وزیر جنگ است.

- یک روزنامه عبری نوشت رژیم صهیونیستی هیچ برنامه ای برای پایان جنگ غزه و حتی مرحله بعد از آن ندارد و دلیل این مساله دشمنی میان نخست وزیر و وزیر جنگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی عملیات مقاومت فلسطین، رژیم صهیونیستی غرق اختلافات سیاسی بی سابقه ای شده و به ویژه نتانیاهو طی این مدت با موجی از انتقادات مواجه بوده و اغلب صهیونیست ها او را مقصر شکست در مقابل مقاومت فلسطین می دانند.

به اعتقاد ناحوم برنیاع تحلیلگر روزنامه یدیعوت آحارونوت، ارتش رژیم صهیونیستی بدون هیچ گونه برنامه ای برای پایان جنگ و همچنین مرحله بعد از جنگ به نوار غزه هجوم می آورد و معتقد است که این جنگ تا ابد باید ادامه داشته باشد زیرا در راستای مجازات فلسطینی ها و انتقام از آن ها به دلیل عملیات هفتم اکتبر است.

برنیاع نوشت: دلیل این مساله خصومت و دشمنی میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یو آو گالانت وزیر جنگ است که بالاترین مقامات کابینه جنگ هستند.

این 2 مقام با هم صحبت نمی کنند و تعداد دفعاتی که باهم صحبت کردند به تعداد انگشتان دست نمی رسد که در هیچ یک از آن ها در مورد جنگ صحبت نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عبری: یا باید حکومت غزه را به حماس داد یا ارتش اسراییل تا ابد در آنجا بماند

رسانه عبری: یا باید حکومت غزه را به حماس داد یا ارتش اسراییل تا ابد در آنجا بماند