مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:152023-12-31حوادث

118 متهم و محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند


به گفته رییس پلیس آگاهی گیلان، در عملیات های جداگانه که طی 2 مرحله در قالب طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری انجام شد، 118 نفر در سطح استان گیلان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ علیرضا حدادی رییس پلیس آگاهی استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی با اشاره به اجرای 2 مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری در آذر ماه سال جاری در گیلان اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات های جداگانه، 118 نفر در سطح استان گیلان دستگیر شدند.

  وی با بیان اینکه پلیس با متخلفان به شدت برخورد می کند تا امنیت در جامعه پایدار باشد، گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

  رییس پلیس آگاهی استان گیلان، پیشگیری و مقابله با جرایم را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان ها و نهادها و مسؤولیت پذیری مردم دانست و اظهار کرد: با برنامه ریزی دقیق، احساس مسؤولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرائم می توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان نا امن کرد.

  به گفته حدادی، اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسؤولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب تری را می توان در آن جامعه برقرار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 متهم و محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند

118 متهم و محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند