مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:252023-12-27پزشكي

مشارکت 33 هزار نفر از جمعیت هدف اسدآباد در پویش ملی سلامت


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از مشارکت بیش از 33 هزار نفر از جمعیت هدف این شهرستان در پویش ملی سلامت خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از مشارکت بیش از 33 هزار نفر از جمعیت هدف این شهرستان در پویش ملی سلامت خبر داد.

بابک صفرزاده خوشابی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از آغاز طرح پویش ملی سلامت از 20 آبان تاکنون از جامعه هدف 77 هزار نفری بالای 18 سال مشمول طرح پویش ملی سلامت در شهرستان اسدآباد بیش از 33 هزار نفر در این طرح مشارکت داشته اند.

وی با اشاره به ادامه طرح پویش ملی سلامت تا 15 دی سال جاری تصریح کرد: در حال حاضر 42 درصد جمعیت هدف بالای 18 سال این شهرستان از نظر دیابت و قندخون در این طرح غربالگری شده اند و به طور قطع تا 15 دی تعداد بیشتری از جامعه هدف شهرستان در این طرح ملی سلامت مشارکت خواهند داشت.

رییس مرکز بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خاطرنشان کرد: در غربالگری های انجام شده از جامعه هدف مورد نظر در این شهرستان از ابتدای طرح تا به امروز 800 بیمار مشکوک جدید فشارخون و 400 مورد بیمار جدید مشکوک به دیابت در این شهرستان شناسایی شده است.

وی هدف از اجرای این پویش و رویداد سلامت محور را شناسایی به موقع بیماری های دیابت و فشارخون و شروع درمان و مراقبت بیماران دانست و خاطرنشان کرد: با شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 33 هزار نفر از جمعیت هدف اسدآباد در پویش ملی سلامت

مشارکت 33 هزار نفر از جمعیت هدف اسدآباد در پویش ملی سلامت