مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 08:502024-01-18سياسي

پای کار آمدن 160 تشکل ایثارگری برای صیانت از محیط زیست


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ازپای کار آمدن 160 تشکل ایثارگری برای صیانت از محیط زیست خبر داد و گفت: محیط زیست به عنوان سرمایه ای اجتماعی و امانتی در اختیار نسل امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از ایثارگران فعال محیط زیست با تاکید بر اینکه توجه به محیط زیست در آموزه های دینی، شرعی و قانون تاکیدهای فراوانی شده است، اظهار کرد: با توجه به حساسیت این مسئله تفاهمی میان بنیاد شهید و امور ایثارگردان استان با سازمان حفاظت از محیط زیست مازندران اتفاق افتاد که پیرو آن بیش از 60 تشکل ایثارگری پای کارآمدند تا نسبت به صیانت این سرمایه ملی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه شرط حل مسائل و مشکلات در هر زمینه ای، حضور مردم است،  افزود: هر جا مردم تصمیم گرفتند و اقدام به عمل کردند، کارهای بزرگی را رقم زدند مانند حضور مردم در انقلاب جمهوری اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شکست همه گیری کرونا، فتنه ها و اغتشاشات سال های اخیر.

قاسم عزیززاده گرجی اضافه کرد: محیط زیست به عنوان سرمایه ای اجتماعی و امانتی در اختیار نسل امروز است که باید برای آیندگان صیانت و حفاظت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای کار آمدن 160 تشکل ایثارگری برای صیانت از محیط زیست

پای کار آمدن 160 تشکل ایثارگری برای صیانت از محیط زیست