مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:102024-01-11سياسي

52 شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در کرمان فعال است


52 شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دستگاه قضایی استان کرمان در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی دادگستری استان کرمان اظهار داشت: اولویت ستاد، پیشگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی است و این امر با آموزش و برگزاری کلاس های توجیهی به ضابطین و مجریان محقق می شود.

رییس شورای قضایی استان کرمان نظارت بر هزینه کردهای کاندیدهای انتخاباتی را لازم دانست و خواستار پیگیری و برخورد قانونی با موضوعاتی مانند تخریب نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی یا حقیقی شد.

وی ضمن تاکید بر لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی گفت: تلاش های صورت گرفته نوید دهنده برگزاری یک انتخابات باشکوه در استان است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان به نقش موثر و کلیدی اصحاب رسانه و خبرنگاران در برگزاری یک انتخابات باشکوه و پرشور اشاره کرد و افزود:خوشبختانه روزنامه نگاران و اهالی مطبوعات در استان کرمان همواره در چارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته اند و از ارکان تاثیرگذار در انتخابات ها بوده اند.

رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: ستاد پیشگیری بایستی مصادیق مجرمانه انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی را به صورت مستمر پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در کرمان فعال است

52 شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در کرمان فعال است