مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 16:102024-01-18اقتصادي

پرداخت های شهرداری زنجان به پیمانکاران 70درصدغیر نقدی است


معاون اداری و مالی شهرداری زنجان از انعقاد تفاهم نامه با پیمانکاران پروژه های شهری برای پرداخت های 70 و 50 درصدی غیرنقدی خبر داد و گفت: انعقاد این تفاهم نامه ها به تحقق بودجه هم کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسن عیوض زاده، معاون اداری و مالی شهردار زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان به تغییرات ایجاد شده در دفترچه عوارض و خدمات شهرداری اظهار کرد: بنا به شرایط شهرداری می توانست افزایش بالای 40 درصدی تعرفه ها را هم اعمال کند.

معاون اداری و مالی شهردار زنجان افزود: شهرداری در راستای تعامل با شهروندان افزایش 30 درصدی تعرفه ها را در لایحه بودجه اعمال کرده و لایحه با این درصد تنظیم و تقدیم شورا کرده است.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه سال 1403، اسناد و تفاهم نامه ها با قرارگاه خاتم 70 به 30 تنظیم شده است، افزود: طبق این تفاهم نامه ها پرداخت ها به قرارگاه خاتم 70 درصد غیرنقدی و 30 درصد نقدی پیش بینی شده است.

عیوض زاده تاکید کرد: تفاهم نامه ها منعقد شده کارشناسی شده بوده است، به همین دلیل مبالغ مندرج در لایحه بودجه امکان تحقق خواهد داشت.

معاون اداری و مالی شهردار زنجان با اذعان به عدم تحقق بودجه پیش بینی شده در ارزش افزوده در لایحه بودجه سال جاری و با بیان اینکه هنوز فرصت تحقق آن تا پایان سال وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت های شهرداری زنجان به پیمانکاران 70درصدغیر نقدی است

پرداخت های شهرداری زنجان به پیمانکاران 70درصدغیر نقدی است