مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:352024-01-03سياسي

بازدید وزیر صمت از واحدهای صنعتی اسلامشهر


وزیر صمت برای بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی، لکه های صنعتی و بررسی مسائل حوزه تولید و صنعت و دیدار و گفتگو با صنعتگران و فعالان عرصه صنعت به شهرستان اسلامشهر سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، عباس علی آبادی وزیر صمت ظهر امروز برای بازدید میدانی از چند واحد تولیدی و صنعتی و بررسی توانمندی ها و پتانسیل های باالقوه و رسیدگی به مشکلات فعالان عرصه تولید و صنعت به شهرستان اسلامشهر سفر کرد.

  وزیر صمت در بدو ورود به اسلامشهر که مورد استقبال شریفیان نماینده مردم در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان قرار گرفت، از شرکت تولیدی الکتروژن که در عرصه تولید انواع الکترو موتورهای مورد نیاز در زمینه های مختلف صنعتی فعالیت دارد بازدید و به مناسبت روز مادر و گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با اهدای شاخه های گل به بانوان و مادران شاغل در این مجموعه تبریک گفت.

  وزیر صمت در بازدید میدانی از این واحد تولیدی و صنعتی خط تولید محصول جدید این شرکت را که برای تولید موتورهای bldc به منظور بهینه کردن مصرف انرژی و کاهش مصرف برق کولرهای آبی تا 37 درصد بدست متخصصان و مهندسین جوان این مجموعه صنعتی طراحی و احداث شده را افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد که با افتتاح این خط تولید علاوه بر افزایش تولیدات محصولات این شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر صمت از واحدهای صنعتی اسلامشهر

بازدید وزیر صمت از واحدهای صنعتی اسلامشهر