مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:052024-01-13اجتماعي

اعزام کارمندان ادارات کهگیلویه و بویراحمد به اردوی پیشرفت و آبادانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ارژنگ تندپور مسئول بسیج ادارات کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری اردوی راهیان نور و پیشرفت به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: - مسئول بسیج ادارات کهگیلویه وبویراحمد گفت: 700 نفر از کارکنان زن و مرد ادارات دولتی و دستگاه های اجرایی به اردوی راهیان نور و پیشرفت و آبادانی اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ارژنگ تندپور مسئول بسیج ادارات کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری اردوی راهیان نور و پیشرفت به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: 700 نفر از کارکنان مرد و زن ادارات استان به اردوی راهیان نور و پیشرفت و آبادانی در جنوب کشور اعزام می شوند.

تندپور افزود: در مرحله اول این طرح جمعی از آقایان کارمند به این اردو اعزام شدند و فردا یکشنبه نیز جمعی از بانوان کارمند در محل گلزار شهدا به این اردو اعزام می شوند.

مسئول بسیج ادارات کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه مرحله سوم این اردو با حضور برادران برگزار می شود، گفت: اردوی راهیان نور و پیشرفت و آبادانی در امتداد کنگره شهدای استان که سال آینده برگزار می شود و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی تهیه و تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کارمندان ادارات کهگیلویه و بویراحمد به اردوی پیشرفت و آبادانی

اعزام کارمندان ادارات کهگیلویه و بویراحمد به اردوی پیشرفت و آبادانی