مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 18:052023-12-28اقتصادي

حوزه مسکن محلی برای سود بردن سوداگران شده است


متاسفانه مسکن تبدیل به محلی شده است که سوداگران از آن جا سود می برند، برای جلوگیری از این موضوع باید نیاز مردم را تامین کنیم تا تقاضا کاهش یافته و این فضا کنترل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری در جلسه شورای عالی مسکن استان قم، اظهار داشت: همانطور که در جلسات قبلی تاکید کرده ام موضوع تولید مسکن اولویت اول دولت سیزدهم در کشور است لذا ما نیز نسبت به این موضوع در استان قم اهتمام جدی داریم.

وی ادامه داد: مردم امروز از بالا بودن قیمت مسکن رنج می برند، ما به عنوان دولت وظیفه داریم برای آن ها در طرح نهضت ملی مسکن، برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

استاندار قم تصریح کرد: متاسفانه مسکن تبدیل به محلی شده است که سوداگران از آن جا سود می برند، برای جلوگیری از این موضوع باید نیاز مردم را تامین کنیم تا تقاضا کاهش یافته و این فضا کنترل شود.

آقامیری با اشاره به مسکن اساتید دانشگاه ها، گفت: در جلسات قبلی مصوب کرده بودیم که حدود هزار واحد مسکن برای اساتید دانشگاه ها که واجد شرایط هستند تولید خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر بحث مسکن اساتید موضوع مسکن نخبگان را داریم که در استان قم حدود 150 واجد شرایط داریم، درحال برنامه ریزی هستیم تا مجموعه ای تحت عنوان مسکن اساتید و نخبگان با الگوی معماری ایرانی و اسلامی آماده سازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه مسکن محلی برای سود بردن سوداگران شده است

حوزه مسکن محلی برای سود بردن سوداگران شده است