مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:052024-01-13سياسي

793 روستا در استان همدان زکات پرداخت کردند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به عزم جدی کشاورزان استان در حوزه پرداخت زکات گفت: 793 روستا از روستاهای استان زکات پرداخت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا بهراملو بعدازظهر امروز در شورای زکات استان همدان در اردوگاه فجر با اشاره به پراخت قابل توجه زکات در استان اظهار کرد: 793 روستا از روستاهای استان زکات پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه کشاورزان و تلاشگران عرصه امنیت غذایی در استان در حوزه پرداخت زکات همت دارند افزود: در برنامه های  ترویجی و آموزشی پرداخت زکات تبیین می شود به طوری که در اولویت برنامه های فرهنگی استان به شمار می رود .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در بخش دیگر یادآور شد: 415 هزار هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و دیم استان بود که از این میزان 410 هزار تن خرید تضمینی صورت گرفت.

  وی با تاکید بر اینکه گندم از محصولات غالب استان است تصریح کرد: سالانه 150 هزار هکتار جو در اراضی استان کشت می شود.

بهراملو در ادامه به خشکسالی سال گذشته اشاره کرد و گفت: 100 هزار هکتار از گندم و جو استان به دلیل خشکسالی قابل برداشت نبود از همین رو کشاورزان خسارت سنگینی محتمل شدند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان خسارت سرمازدگی باغات انگور ملایر برآورد شد خاطرنشان کرد: با وجود این شرایط کشاورزان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

793 روستا در استان همدان زکات پرداخت کردند

793 روستا در استان همدان زکات پرداخت کردند