مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:102024-01-05سياسي

ترور و بمب گذاری نه تنها مردانگی و جنگاوری نیست بلکه عین بزدلی است


حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه این هفته نماز جمعه 15 دی ماه گفت: مردم با حضور در پای صندوق رأی پاسخ کوبنده ای به این ترورهایی که مصداق واقعی بزدلی است، - حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه این هفته نماز جمعه 15 دی ماه ضمن دعوت خود و دیگران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: خودم را و همه شما به رعایت تقوای الهی در همه حالات و لحظات زندگی دعوت می کنم، تقوا مؤمن را از همه لغزش را حفظ می کند، انسان دائم مراقب خودش باشد و از ابواب قلبش مراقبت کند.

یکی از نکاتی که ذیل آیه شریف مودت بیان شده است، خدا به پیامبرش امر می فرماید؛ که ای پیامبر تو به مردم بگو که من به شما اجری در برابر زحمات رسالتم درخواست نمی کنم مگر نسبت به نزدیکانم مودت داشته باشید.

وی افزود: حدیث بسیار مهم از وجود پیامبر نقل شده است؛ آن کسی که بر محبت و دلدادگی اهل بیت پیامبر گرامی اسلام بمیرد او شهید از دنیا رفته است، اجر شهید به او داده خواهد شد و در حالی بمیرد که آمرزیده شده باشد و مانند عروس او را به بهشت خواهند برد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه باز به فرمایش پیامبر اشاره کرد و بیان کرد: آگاه باشید آن کسی که از دنیا برود و بغض اهل بیت را داشته باشد، این شخص درحال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور و بمب گذاری نه تنها مردانگی و جنگاوری نیست بلکه عین بزدلی است

ترور و بمب گذاری نه تنها مردانگی و جنگاوری نیست بلکه عین بزدلی است