مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 07:452023-12-26سياسي

تهیه طرح جامع بهبود ترافیک شهر خرم آباد


رییس کمیسیون بودجه و تشکیلات شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: هم اکنون طرح جامع بهبود ترافیک شهر خرم آباد تهیه و در دستور کار قرار گرفته و براساس آن تقاطع هایی که نهایی شدند در دست مطالعه هستند.

- مجید دریکوند در گفت وگو با ایسنا در رابطه با بهبود ترافیک شهر خرم آباد، اظهار کرد: خرم آباد موقعیت بسیار خاصی به لحاظ ترافیکی دارد.

وی با بیان اینکه در ابتدای شورای ششم، تهیه طرح جامع مدیریت ترافیک شهر خرم آباد در دستور کار قرار گرفت، بیان کرد: در این راستا هر فعالیت و اقداماتی که در زمینه مدیریت ترافیک لازم باشد توسط شرکت مشاور در نظر گرفته شده است.

رییس کمیسیون بودجه و تشکیلات شورای اسلامی شهر خرم آباد اضافه کرد: هم اکنون طرح جامع بهبود ترافیک شهر خرم آباد تهیه و در دستور کار قرار گرفته و براساس آن تقاطع هایی که نهایی شدند در دست مطالعه هستند.

دریکوند افزود: از این تقاطع های در دست مطالعه می توان به تقاطع جنب بیمارستان شهدای عشایر و تقاطع غیرهمسطح مرکز شهر اشاره کرد.

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: به منظور روان سازی ترافیک و به لحاظ روانی و فیزیکی اقدامات زیادی انجام شده که نمونه بارز آن جمع آوری پل عابر بیمارستان بود که استفاده نمی شد و آن را جمع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح جامع بهبود ترافیک شهر خرم آباد

تهیه طرح جامع بهبود ترافیک شهر خرم آباد