مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:052024-01-01اقتصادي

اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی برای بهسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی اردبیل


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، از بهسازی و ترمیم باند رفت جاده دسترسی و برخی از معابر شهرک صنعتی اردبیل 1 با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال از محل منابع داخلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی صبح امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی 1 اردبیل، اظهار کرد: مراحل برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار بهسازی و آسفالت معابر در حال انجام است که به محض مساعد شدن شرایط آب و هوایی، نسبت به اجرای پروژه اقدام خواهد شد.

وی فرسودگی و نیاز به ترمیم معابر و تاسیسات شهرک صنعتی اردبیل 1 را از مهم ترین مشکلات حال حاضر این شهرک صنعتی برشمرد و تصریح کرد: شهرک صنعتی اردبیل1 به عنوان اولین و قدیمی ترین شهرک صنعتی استان با مساحت 63 هکتار یکی از مراکز مهم تجاری و تولیدی شهر اردبیل محسوب می شود.

علایی تصریح کرد: حل مشکلات این شهرک صنعتی همواره مورد تاکید مسوولان بوده و تلاش می شود با جذب اعتبارات عمرانی و با استفاده از ظرفیت ها و منابع مختلف داخلی، مشکلات زیرساختی آن کاهش و مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، ادامه داد: بر اساس قانون، ملزوم به واگذاری امور شهرک های صنعتی به شرکت های هستیم و یکی از اهداف مهم تشکیل این شرکت ها، کم کردن تصدی گری بخش دولتی و برون سپاری اداره امور شهرک ها به صاحبان واحدهای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی برای بهسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی اردبیل

اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی برای بهسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی اردبیل