مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:552024-01-02بين الملل

افزایش ارتفاع موج تا بیش از 2 متر در آب های جنوب کشور/ خطر غرق شدن شناگران


سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج تا بیش از 2 متر در آب های جنوب کشور و خطر غرق شدن شناگران هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج تا بیش از 2 متر در آب های جنوب کشور و خطر غرق شدن شناگران هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: وزش باد شدید تا 32 نات و افزایش بیشینه ارتفاع موج در مناطق ساحلی بیش از 1.

5 متر و دور از ساحل بیش از 2 متر چهارشنبه و پنجشنبه (13 و 14 دی ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استانهای بوشهر و هرمزگان، در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، جمعه و شنبه (15 و 16 دی ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استانهای بوشهر و هرمزگان، در خلیج فارس، یکشنبه (17 دی ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان های بوشهر و هرمزگان، در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان پیش بینی می شود.

در این شرایط جوی اختلال در تردد و فعالیت های دریایی، خطر غرق شدن شناورها به خصوص شناورهای سبک و نیمه سنگین، پاره شدن تورهای صیادی و خطر غرق شدن شناگرها، خطر خسارت به تاسیسات ساحلی و فراساحل و اختلال در فعالیت سکوهای نفتی دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی در این شرایط جوی ممانعت از تردد شناورهای سبک، منع فعالیت های شیلاتی، ممانعت از ورود و خروج کشتی ها به بنادر و منع ترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ارتفاع موج تا بیش از 2 متر در آب های جنوب کشور/ خطر غرق شدن شناگران

افزایش ارتفاع موج تا بیش از 2 متر در آب های جنوب کشور/ خطر غرق شدن شناگران