مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:552023-12-26اقتصادي

کشف 6 هزار حلقه لاستیک قاچاق در گیلان


مدیرکل صمت گیلان با اشاره به کشف لاستیک قاچاق در گیلان گفت: با بررسی های صورت گرفته از انبار یکی از عاملان و فروشندگان بزرگ لاستیک استان بیش از 6 هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان عصر امروز در گفت وگوی رادیویی با سیمای مرکز گیلان با اشاره به کشف لاستیک قاچاق در یکی از انبارهای گیلان اظهار کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته در سامانه جامع تجارت و انبار از سوی کارشناسان بازرسی و نظارت این اداره کل، تیم مشترکی متشکل از کارشناسان نظارتی تعزیرات حکومتی اداره کل صنعت، معدن و تجارت تشکیل و از انبار یکی از عاملان و فروشندگان بزرگ لاستیک استان، بیش از 6 هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین کشف شد.

  وی از ارسال پرونده فرد متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: براساس تبصره (4) الحاقی ماده (18) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای متخلف پرونده ای به ارزش 390 میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم ارسال شد.

  به گفته مدیرکل صمت گیلان، طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارشناسان نظارت و پایش این اداره کل، تمام حوزه های مرتبط را از طریق سامانه های الکترونیکی رصد و پایش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6 هزار حلقه لاستیک قاچاق در گیلان

کشف 6 هزار حلقه لاستیک قاچاق در گیلان