مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 20:502024-01-18فرهنگي

نفرات برتر جایزه ملی غزل منزوی معرفی شدند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: شاعران و نویسندگان از 31 استان و 135 شهر کشور در دومین جایزه ملی غزل حسین منزوی شرکت کردند که این موضوع نشان از اعتبار این رویداد ملی است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: شاعران و نویسندگان از 31 استان و 135 شهر کشور در دومین جایزه ملی غزل حسین منزوی شرکت کردند که این موضوع نشان از اعتبار این رویداد ملی است.

اصغر حاج علی اکبری شامگاه امروز (پنجشنبه 28 دی ماه) در آیین اختتامیه دومین دوسالانه جایزه ملی غزل حسین منزوی، اظهار کرد: جایزه ملی غزل حسین منزوی با استقبال خوبی رو به شده و ورود یک هزار و هفتصد اثر به خوبی این مسئله را نشان می دهد.

وی افزود: 1700 اثر از 31 استان در بخش های مختلف به دومین دوسالانه جایزه ملی غزل حسین منزوی ارسال شده و آثار ارسالی نسبت به دوره گذشته سه برابر افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: بخش های دومین جایزه ملی غزل حسین منزوی شامل غزل فارسی در قالب تک اثر، غزل ترکی تک اثر و مجموعه غزل (کتاب) است و بخش پژوهش، مقاله، کتاب و پایان نامه را نیز شامل می شود.

حاج علی اکبری یادآور شد: همزمان با برگزاری اختتامیه دومین دوسالانه جایزه ملی غزل حسین منزوی نمایشگاه خوشنویسی آثار استاد نیک بین با اشعار حسین منزوی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) شهر زنجان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر جایزه ملی غزل منزوی معرفی شدند

نفرات برتر جایزه ملی غزل منزوی معرفی شدند