مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:312023-12-24اقتصادي

اعتبار 8 هزار میلیارد تومان برای مجوز نوسازی ناوگان راهداری 4 استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای امروز با اشاره به تفویض اختیار این سازمان به چهار استان  هرمزگان خوزستان، فارس،  و اردبیل برای دریافت مجوز نوسازی ماشین آلات راهداری، اظهار کرد: اعتباری حدود 8 هزار میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان راهداری این چهار استان مورد نیاز است و استان خوزستان به تنهایی به هزار و 680 میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ناوگان راهداری نیاز دارد.

  وی افزود: برای نگهداشت 220 هزار کیلومتر راه، تقریباً نزدیک به 350 همت اعتبار نیاز است، این در حالی است که فقط 10 درصد از اعتباراتی که برای نگهداشت راه ها و مأموریت های سازمان نیاز است، در اختیار داریم.

  رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این که در بخش راهداری کشور حدود 10 هزار کارگاه راهداری در سطح راه های کشور فعال است، گفت: بیش از 45 هزار میلیارد تومان پروژه باز در کشور داریم، از ابتدای سال تا کنون به اندازه سال گذشته روکش آسفالت، روشنایی، لکه گیری در راه های کشور انجام شده است.

  امانی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 2300 کیلومتر راه روستایی در کشور ساخته شده است، افزود: امسال در حوزه حمل و نقل بار 375 میلیون تن جابجایی کالا اتفاق افتاد که نسبت به سال گذشته 12.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 8 هزار میلیارد تومان برای مجوز نوسازی ناوگان راهداری 4 استان

اعتبار 8 هزار میلیارد تومان برای مجوز نوسازی ناوگان راهداری 4 استان