مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:452024-01-09بين الملل

حمایت لیبی از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی


رییس شورای عالی لیبی از اعضای شورای ریاستی و دولت وحدت ملی خواست تا از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

- رییس شورای عالی لیبی از اعضای شورای ریاستی و دولت وحدت ملی خواست تا از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد تکاله، رییس شورای عالی لیبی ضمن اعلام حمایت خود از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی تاکید کرد، باید تیمی از کارشناسان حقوقی برای آماده سازی پرونده های قانونی لازم جهت افزایش شانس موفقیت این شکایت و تلاش برای سوق دادن کشورهای عربی و اسلامی به اقدام مشترک درخصوص این موضوع تعیین شود.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، تکاله از اعضای شورای ریاستی و دولت وحدت ملی خواست تا از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

پیشتر وزارت خارجه بولیوی نیز حمایت خود را از شکایت آفریقای جنوبی در دادگاه کیفری بین المللی علیه رژیم صهیونیستی به دلیل جنایت های مربوط به کشتارجمعی در نوار غزه اعلام کرده بود.

وزارت امور خارجه بولیوی اعلام کرده بود بولیوی که به کنوانسیون کشتارجمعی پایبند است، اقدام آفریقای جنوبی در این زمینه را گامی تاریخی در دفاع از ملت فلسطین و مسأله فلسطین تلقی می کند که باید از سوی جامعه جهانی حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت لیبی از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی

حمایت لیبی از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی