مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:152024-01-19بين الملل

زنجان؛ پایتخت شور و شعور حسینی در حمایت از مردم غزه


همزمان با «29 دی ؛ روز غزه»، تظاهرات جمعه های خشم و انزجار در پنج استان از جمله زنجان برگزار و نمازگزاران، انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه اعلام کردند.

- ایسنا/زنجان همزمان با 29 دی ؛ روز غزه ، تظاهرات جمعه های خشم و انزجار در پنج استان از جمله زنجان برگزار و نمازگزاران، انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه اعلام کردند.

از زمانی که مقرر شد واژگانی چون خیر و شر در دو جبهه و مقابل هم قرار گیرند، تاریخ بشریت در این کره خاکی نیز به گونه ای دیگر رقم خورد.

تاریخ روشن ترین گواه تقابل خیر و شر در این نقطه از کهکشان راه شیری است، کهکشانی که با آن همه عظمت، ما را همانند نقطه ای ناچیز در دل خود جای داده است اما این بشر در همین ناچیزکده، دست به کارهای جنون آمیز زده و می زند.

برای تاریخ نمی توان انتها و پایانی متصور شد؛ چرا که اگر قرار بود تقابل خیر و شر را پایانی باشد، تاریخ نیز محدود به دوره خاصی بود اما از همان دورانی که نام هابیل و قابیل بر سر زبان ها افتاد، تاریخ متولد شد تا گذشتگان برای ما درس عبرت باشند و ما نیز برای آیندگان، میراثی ماندگار یا شوم؛ به هر حال این تقابل هیچ گاه از حرکت باز نخواهد ایستاد و در قرن بیست و یکم نیز به یکه تازی خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان؛ پایتخت شور و شعور حسینی در حمایت از مردم غزه

زنجان؛ پایتخت شور و شعور حسینی در حمایت از مردم غزه