مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:452023-12-25سياسي

راه اندازی نخستین سایت تخصصی آموزش برق در جنوب کشور


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: طی تفاهم نامه ای از سال 1387، زیرساختی با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای فارس، با هدف آموزش مهارتی به نیروهای آماده به کار در حوزه های تخصصی برق ایجاد شد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: طی تفاهم نامه ای از سال 1387، زیرساختی با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای فارس، با هدف آموزش مهارتی به نیروهای آماده به کار در حوزه های تخصصی برق ایجاد شد.

محمدرضا سلاحی امروز، 4 دی ماه با اعلام این خبر گفت: در اولین گام، آموزش مهارتی به متقاضیان در رشته فن ورز شبکه هوایی، آغاز و به آموزش 2600 نفر منجر شد و پس از آن آموزش مهارتی در رشته های تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار، کار روی خط گرم و تست و نصب لوازم اندازه گیری اجرایی شد و به سرانجام رسید.

وی اضافه کرد: در ادامه فعالیت های آموزش مهارتی، برای نخستین بار در جنوب کشور یک سایت تخصصی آموزش فن ورز پست و شبکه زمینی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان ایجاد و راه اندازی شده است.

سلاحی با بیان اینکه نمونه ای در این وسعت و ابعاد در زمینه آموزش مهارتی فن ورز پست و شبکه زمینی در سطح سازمان های فنی و حرفه ای نداریم، گفت: از ابتدای اجرایی شدن تفاهم نامه بین شرکت توزیع نیروی برق شیراز و فنی و حرفه ای فارس، بالغ بر 5 هزار نفر در رشته های مختلف آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین سایت تخصصی آموزش برق در جنوب کشور

راه اندازی نخستین سایت تخصصی آموزش برق در جنوب کشور