مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 06:402024-01-18اجتماعي

175 مدرسه گلستان در حاشیه راه ها قرار دارند


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در سال تحصیلی جاری طرح آموزش ترافیکی و تجهیزات ایمنی برای دانش آموزان 50 مدرسه حاشیه راه های گلستان در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، محسن عامریون شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به نقش عابران پیاده در تصادفات جاده ای که بخشی از آنها دانش آموزان مدارس حاشیه راه ها هستند، ایمن سازی فیزیکی و فرهنگی آنها برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای از برنامه های مهم اداره کل محسوب می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان این که تعداد مدارس موجود در طول راه های استان 175 مدرسه است، ادامه داد: در طول دو سال دولت سیزدهم بیش از دو میلیارد تومان برای آموزش دانش آموزان این مدارس برای ایمن سازی فیزیکی و ارتقای فرهنگ ترافیکی آنها هزینه شده است.

وی گفت: در سال تحصیلی جاری طرح آموزش ترافیکی و تجهیزات ایمنی برای دانش آموزان 50 مدرسه حاشیه راه های استان در حال اجرا است.

به گفته عامریون، از جمله سرفصل های آموزشی آنها شامل نحوه تردد ایمن در طول بزرگراه، نحوه مسئولیت گذربان مدرسه، توزیع اقلام فرهنگی و ایمنی، توجیه مدیران و ارکان مدرسه برای استمرار یادآوری ها است که بویژه برای دانش آموزان پایه و مقاطع دب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

175 مدرسه گلستان در حاشیه راه ها قرار دارند

175 مدرسه گلستان در حاشیه راه ها قرار دارند