مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:052024-01-03سياسي

استاندار مرکزی: اخلاق انتخابات را رعایت کنیم


استاندار مرکزی بر لزوم رعایت اخلاق در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات نماد حضور مردم در صحنه است و مردم باید به بهترین شکل ممکن این واقعیت را به نمایش بگذارند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: انتخابات نماد حضور مردم در صحنه است و مردم باید به بهترین شکل ممکن این واقعیت را به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: اسفندماه امسال صحنه دیگری از حماسه آفرینی ملت همیشه بیدار ایران اسلامی است که قطعا با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای بار دیگر موجب افتخارآفرینی کشور می شود.

استاندار مرکزی بر لزوم مراقبت از گفتار و کردار در ایام انتخابات تاکید و اظهار کرد: رعایت اخلاق و کردار در ایام انتخابات بسیار مهم است، باید مراقبت کنیم در این ایام چه می گویم و چه می کنیم، اخلاق مهم ترین اصل در انتخابات است.

مخلص الائمه با اشاره به اعلام لیست نهایی داوطلبین و تعیین تکلیف نامزدها گفت: آنچه در انتخابات برای مسوولان برگزاری انتخابات مهم است سلامت انتخابات و مشارکت حداکثری است که سعی و تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات به کار گیریم.

وی همچنین خواستار آمادگی فرمانداری ها برای اطلاع رسانی  درست از فعالیت های دولت و نظام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: اخلاق انتخابات را رعایت کنیم

استاندار مرکزی: اخلاق انتخابات را رعایت کنیم