مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:552023-12-31حوادث

13 معتاد متجاهر در دامغان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از جمع آوری تعدادی پاتوق استعمال و فروش مواد مخدر در یکی از مناطق جنوبی شهر در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، غلامحسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اظهار کرد: در اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده و به منظور رسیدگی به شکایات و نارضایتی اهالی محله در یکی از مناطق جنوبی دامغان که از برپایی پاتوق استعمال و خرید و فروش مواد مخدر اعلام شکایت کرده بودند، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 11 آزادی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط مأموران، گفت: دستگیری خرده فروشان و معتادان متجاهر در این پاتوق در دستور کار قرار گرفت و مأموران کلانتری 11 آزادی دامغان در یک عملیات ضربتی 13 معتاد متجاهر و گردانندگان پاتوق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان ادامه داد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی و 9 نفر از دستگیرشدگان به دادسرا اعزام و با تعیین قرار وثیقه روانه زندان شدند.

عرب از تخریب چند پاتوق شناسایی شده با همکاری دستگاه های ذی ربط خبر داد و تأکید کرد: تشدید طرح ها و برنامه های کنترلی برای ارتقای امنیت و آرامش مردم در دستور کار پلیس دامغان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 معتاد متجاهر در دامغان دستگیر شدند

13 معتاد متجاهر در دامغان دستگیر شدند