مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:302023-12-23سياسي

دادگاه حادثه حمله به سفارت آذربایجان در تهران برگزار خواهد شد


دادستان های کل جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نشستی بر خط ضمن بررسی آخرین توافقات و همکاری های حقوقی و قضایی دو جانبه، روند پیگیری دستگاه قضایی ایران درباره حادثه تلخ حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و عامل آن را مرور کردند.

- دادستان های کل جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نشستی بر خط ضمن بررسی آخرین توافقات و همکاری های حقوقی و قضایی دو جانبه، روند پیگیری دستگاه قضایی ایران درباره حادثه تلخ حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و عامل آن را مرور کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از ظهر امروز دادستان های کل جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نشستی برخط در خصوص آخرین توافقات و همکاری های حقوقی و قضایی دو جانبه از جمله نهایی کردن یادداشت تفاهم همکاری دادستانی کل دو کشور گفتگو و تبادل نظر کردند.

در این گفت وگو طرفین روند پیگیری دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران درباره حادثه تلخ حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و عامل آن را مرور کردند.

در این زمینه اعلام شد با برطرف شدن موانع شکلی و تکمیل پرونده، وقت دادگاه تعیین شده و در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

براساس گزارش سفارت کشورمان در باکو، همچنین طرفین در این نشست ضمن دوستانه و برادرانه خواندن روابط دو کشور همسایه بر آغاز فصل نوینی در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه حادثه حمله به سفارت آذربایجان در تهران برگزار خواهد شد

دادگاه حادثه حمله به سفارت آذربایجان در تهران برگزار خواهد شد