مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:152023-12-25دانش

اعطای جایزه «محمدرضا سعیدی» به 2 دانشجوی کشور


هانیه شریف پور از دانشگاه شریف و سینا شعبان زاده از دانشگاه تربیت مدرس موفق به کسب سومین دوره جایزه «محمدرضا سعیدی» شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف،همزمان با مراسم اختتامیه هفته پژوهش دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف، مراسم اهدای جایزه محمدرضا سعیدی با حضور برخی از استادان، دانشجویان و خانواده ایشان برگزار شد.

این جایزه که هر ساله به منظور حمایت از دانشجویان برجسته دکتری شیمی در دانشگاه صنعتی شریف و سطح کشور، برگزار می شود، امسال در سومین دوره خود به دو دانشجوی دکتری شیمی برگزیده؛ هانیه شریف پور دانشجوی دکتری شیمی تجزیه دانشگاه صنعتی شریف و سینا شعبان زاده دانشجوی دکتری شیمی آلی دانشگاه تربیت مدرس اعطا شد.

به پاس خدمات علمی و دانشگاهی محمدرضا سعیدی، استاد فقید دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت خانواده استاد و همکاری دانشگاه صنعتی شریف و انجمن شیمی ایران، جایزه دکتر محمدرضا سعیدی به منظور حمایت و پشتیبانی از دانشجویان برجسته دکتری شیمی، برگزار می شود.

این جایزه که معادل 40 میلیون تومان است، هر ساله به دو دانشجوی دکتری شیمی برگزیده (یک نفر از میان دانشجویان دکتری شیمی آلی کل کشور و یک نفر از میان دانشجویان دکتری دارای گرایش های شیمی دانشگاه صنعتی شریف) که آزمون جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه «محمدرضا سعیدی» به 2 دانشجوی کشور

اعطای جایزه «محمدرضا سعیدی» به 2 دانشجوی کشور