مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:252024-01-10سياسي

زهد در مکتب اهل بیت(ع) به معنای گوشه نشینی نیست


مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز تأکید بر اینکه زهد در مکتب اهل بیت(ع) به معنای عزلت و گوشه نشینی نیست، چنانچه پیامبر(ص) در جامعه به دنبال بیمار برای درمانگری می گشتند، - ایسنا/فارس مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز تأکید بر اینکه زهد در مکتب اهل بیت(ع) به معنای عزلت و گوشه نشینی نیست، چنانچه پیامبر(ص) در جامعه به دنبال بیمار برای درمانگری می گشتند، گفت: زاهد بی تفاوت نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق امروز، 20 دی ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با یادآوری احادیث اهل بیت(ع) مبنی بر اینکه حفظ دین در آخرالزمان از نگه داشتن آتش گداخته در دست سخت تر است، گفت: سئوالی که مطرح می شود اینکه سر نجات و راهکار سالم زیستن در این دوران چیست؟ وی با بیان اینکه برای پاسخ به این سئوال به روایات و احادیث ائمه معصومین باید مراجعه کنیم، افزود: حضرت زهرا(س) فرمودند زاهدترین مردم کسانی هستند که حرام را در زندگی خود حذف کنند.

حدائق با تأکید بر اینکه زهد در مکتب اهل بیت(ع) به معنای عزلت و گوشه نشینی نیست چنانچه پیامبر(ص) در جامعه به دنبال بیمار برای درمانگری می گشتند، گفت: تابعین اهل بیت(ع) و یاران امام زمان(عج) باید اسباب یاری حضرت را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهد در مکتب اهل بیت(ع) به معنای گوشه نشینی نیست

زهد در مکتب اهل بیت(ع) به معنای گوشه نشینی نیست