مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:052024-01-06حوادث

محموله میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان کشف شد


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک انبار حاوی محموله بزرگ لوازم یدکی خودرو در شهر درچه اصفهان خبر داد.

- سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود دریافتند محموله بزرگی از انواع لوازم یدکی خودرو در انباری واقع در شهر درچه از توابع شهرستان خمینی شهر دپو شده است.

وی افزود: بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اخذ مجوزهای قانونی به همراه نیروهای پلیس امنیت اقتصادی شهرستان و همچنین کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان به محل اعزام شدند.

علینقیان پور بیان کرد: در این عملیات ماموران در بازرسی از انبار مذکور بیش از هزار عدد انواع لوازم یدکی خودرو شامل کاپوت، شاسی ، رادیاتور، دیاق و درب موتور را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه 100 میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: با توجه به عدم ثبت انبار مذکور در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی آن برابر ماده 6 مکرر 2 قانون مبارزه با قاچاق کالا برابر دستور قضایی اموال مذکور توقیف و پرونده این تخلف نیز برای رسیدگی قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خمینی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان کشف شد

محموله میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان کشف شد