مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:502023-12-23سياسي

فارس میزبان رویداد جام رسانه امید با هدف تحقق سخنان رهبری


دبیر جشنواره جام رسانه امید با تقدیر و تشکر از حضور خبرنگاران در رویداد جام رسانه امید گفت : اصل رویداد این است که صحبت مقام معظم رهبری در ارتباط با رسانه را جامه عمل بپوشانیم و هدف ما این است که امید آفرینی کرده و شرکت های دانش بنیان را که دیده نشده اند معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نخستین رویداد رسانه ای جام رسانه امید در فارس در تاریخ 2 دی ماه با حضور تیم های خبرگزاری ها ، روزنامه و.

، در محل پارک علم و فناوری استان فارس برگزار شد.

  این رویداد رسانه ای که با محورهای جهاد تبین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برگزار می شود، شاخص های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید ، تعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس العمل مخاطب است.

    ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی،  یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس  پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب های مسابقه در این رویداد رسانه ای است.

    محل انتشار آثار تولید شده در رسانه های رسمی و شبکه های اجتماعی  بوده و تیم های شرکت کننده در قالب گروه های 3 تا 5 نفره تا 24 ساعت در این رویداد به رقابت می پردازند.

  دبیر رویداد جام رسانه امید ، مهدی آدینه با بیان اینکه در استان فارس 370 رسانه رسمی وجود دارد و این رسانه ها یعنی همه زیر مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس میزبان رویداد جام رسانه امید با هدف تحقق سخنان رهبری

فارس میزبان رویداد جام رسانه امید با هدف تحقق سخنان رهبری