مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:502024-01-17اقتصادي

توقیف ده ها هزار سیم کارت و کارت بانکی اجاره ای از اتباع غیرمجاز در البرز


 مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز با بیان اینکه برخی شهروندان سیم کارت و کارت بانکی خود را به اتباع غیرمجاز اجاره می دهند؛ - ایسنا/البرز  مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز با بیان اینکه برخی شهروندان سیم کارت و کارت بانکی خود را به اتباع غیرمجاز اجاره می دهند؛ گفت: این اقدام به نوعی تخلف محسوب می شود و مراجع قضایی استان به جد پیگیر این موضوع مهم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیروس دهقان شیری چهارشنبه 27 دی 1402 گفت: با بررسی های میدانی مجموعه اداره کل امور اتباع، مشخص شد که برخی شهروندان در استان سیم کارت و عابر بانک خود را به اتباع خارجی غیرمجاز اجاره می دهند.

وی در خصوص چگونگی آشکار شدن این امر در استان البرز گفت: از مردادماه امسال که براساس دستورالعمل وزارت کشور طرح بازگشت اتباع خارجی غیر مجاز در این استان اجرا شد برخی از اتباع به رغم بازگشت به کشور خود مجددا در این استان حضور پیدا می کردند.

وی بیان کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این اتباع از طریق سیم کارت هایی که برخی از شهروندان استان البرز به آنان اجاره داده بودند با داخل کشور ارتباط داشتند.

دهقان شیری تاکید کرد: بر این اساس کار تفحص و پیگیری موضوع با همکاری مراجع قضایی آغاز شد و طی بررسی های به عمل آمده تاکنون ده ها هزار سیم کارت و ده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف ده ها هزار سیم کارت و کارت بانکی اجاره ای از اتباع غیرمجاز در البرز

توقیف ده ها هزار سیم کارت و کارت بانکی اجاره ای از اتباع غیرمجاز در البرز