مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 17:052023-12-24پزشكي

برآورد اثرات بهداشتی و اقتصادی آلاینده کربن سیاه هوای آزاد در کلانشهر تهران


«برآورد اثرات بهداشتی و اقتصادی آلاینده کربن سیاه هوای آزاد در کلانشهر تهران» عنوان طرح پژوهشی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است که آن را با حمایت بنیاد ملی علم ایران به پایان رسانده است.

- برآورد اثرات بهداشتی و اقتصادی آلاینده کربن سیاه هوای آزاد در کلانشهر تهران عنوان طرح پژوهشی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است که آن را با حمایت بنیاد ملی علم ایران به پایان رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلودگی هوا معضلی است که محققان به دنبال بررسی و پیداکردن راهکاری برای کاهش آن هستند و بنیاد ملی علم ایران هم به دلیل اهمیت زیاد این موضوع، از طرح های پژوهشی در این زمینه حمایت می کند.

محمدصادق حسنوند، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران که با حمایت بنیاد ملی علم ایران به برآورد اثرات بهداشتی و اقتصادی آلاینده کربن سیاه هوای آزاد در کلانشهر تهران پرداخته، درباره این طرح گفت: آلودگی هوا یکی از عوامل مهم تأثیرگذار بر سلامت انسان است و مهم ترین عامل خطر محیطی برای سلامت محسوب می شود.

آلودگی هوا، تنها یک عامل خطر برای سلامت نیست؛ بلکه یک مانع بزرگ در مسیر پیشرفت هم هست.

وی ادامه داد: آلودگی هوا سهم قابل توجهی در افزایش بیماری های غیرواگیر دارد و پس از استعمال دخانیات دومین عامل اصلی مرگ های ناشی از این بیماری ها محسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد اثرات بهداشتی و اقتصادی آلاینده کربن سیاه هوای آزاد در کلانشهر تهران

برآورد اثرات بهداشتی و اقتصادی آلاینده کربن سیاه هوای آزاد در کلانشهر تهران