مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:052023-12-25اقتصادي

مناطق خطرناک تهران در زمینه آلودگی صوتی افزایش یافت


بر اساس ایستگاه های ثابت سنجش صوت تهران، 17 مناطق خطرناک، 7 منطقه آزار دهنده، 2 منطقه نامناسب برای کودکان و سالمندان و 3 منطقه در شرایط سالم در زمینه آلودگی صوتی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ بر اساس ایستگاه های ثابت سنجش صوت تهران، امروز چهارم دی ماه 17 مناطق تهران در شرایط خطرناک در زمینه آلودگی صوتی قرار دارند.

این مناطق عبارت اند از منطقه 4، تهرانپارس، ستادبحران، بزرگراه افسریه، نیروهوایی، میدان خراسان، میرداماد، بلوارشهید گمنام، میدان نماز، بعثت، نواب صفوی، منطقه 18، آذری، تهرانسرگلها، میدان تهرانسر، فتح و میدان الغدیر.

گفتنی است سه مناطق تهران از جمله اقدسیه، گلبرگ و محلاتی در شرایط مناسب قرار دارند و همچنین دو منطقه پونک و منطقه دو در وضعیت نامناسب برای کودکان و سالمندان هستند.

  همچنین دیگر مناطق تهران مانند تجریش، چهارراه کالج، میدان بهاران، بزرگراه حکیم، شهران، بزرگراه همت و میدان المپیک در پرترددی هستند که با رنگ نارنجی در شرایط آزار دهنده قرار می گیرند.

قابل ذکر است که در شاخص شبانه ( 10 شب تا 7 صبح) مناطق 22گانه تهران در پرددترین حالت خود قرار می گیرد و طبق اطلاعات سامانه ثبت آلودگی صوتی در این ساعات شب هیچ منطقه ای با رنگ سبز دیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق خطرناک تهران در زمینه آلودگی صوتی افزایش یافت

مناطق خطرناک تهران در زمینه آلودگی صوتی افزایش یافت