مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:302024-01-16اجتماعي

جزییات استخدام های جدید آموزش و پرورش برای سال آینده


سال آینده در آموزش و پرورش بیش از 72 هزار معلم جدید با آزمون ورودی استخدام می شوند، 20 هزار نفر نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان و رجایی جذب می شوند که بیش از 60 درصد کل استخدام های دولت است.

- رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سال آینده، سیاست ارتقای کیفیت آموزش و تقویت مدارس دولتی را دنبال می کنیم، از کاهش تنوع مدارس و امکان ارزیابی معلمان از سوی دانش آموزان برای نخستین بار در کشور خبرداد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، رضا مراد صحرایی امروز در همایش ملی تقدیر از شوراهای آموزش و پرورش برتر سراسر کشور که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: امید را در کشور برجسته کنیم، ایران در دولت سیزدهم به کارگاه مدرسه سازی تبدیل و 5 هزار مدرسه در دو سال ساخته شد، در شرایطی که بسیاری از پروژه های آموزشی به مدت 15، 10 و 7 سال ناتمام باقی مانده بود، آیا باید امید را نشان دهیم یا ترک دیوار یک مدرسه که البته آن هم دغدغه آموزش و پرورش و رییس جمهور است.

تا پایان سال 950 مدرسه جدید در کشور می سازیم.

  وی افزود: معلمان کشور 10 سال منتظر اجرای رتبه بندی بودند و در دو دولت هر ماه درباره رتبه بندی حرف زدند اما آنقدر اجرا نشد که در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 به بزرگترین مطالبه کشور تبدیل شد، دولت آقای رییسی اعلام کرد، رتبه بندی را هر چه باشد اجرا خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات استخدام های جدید آموزش و پرورش برای سال آینده

جزییات استخدام های جدید آموزش و پرورش برای سال آینده