مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 18:552023-12-29سياسي

آب مسئله اصلی سیستان است/ حقابه رودخانه هیرمند نه معادل دارد نه ما به ازا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عزیزی امام جمعه شهرستان زابل در بخشی از خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به موضوع انتخابات گفت: - حجت الاسلام عزیزی گفت: موضوع اصلی سیستان آب است، نه اینکه زید یا عمر به مجلس بروند؛ یک وقت مسئله حقابه گم نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عزیزی امام جمعه شهرستان زابل در بخشی از خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به موضوع انتخابات گفت: ما ائمه جمعه هم مثل سایر مردم حق رای داریم و قطعا رای خواهیم داد، ولی موافق یا مخالف هیچکس نیستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی در ادامه افزود: نامزدمحترمی اگه احراز صلاحیت نشد به این معنا نیست که انسان خوبی نیست، بلکه بدین معناست که مناسب مجلس نیست، ولی شاید صلاحیتش بعنوان یک فرماندار یا مسئولی دیگر تایید گردد و باید حرمتش حفظ گردد.

 وی در ادامه با تاکید بر رعایت اخلاق مداری در ایام انتخابات گفت: مواظب باشیم در ایام انتخابات آلوده به گناه نشویم، می خواهد این دوست ما، نامزد مورد نظر ما رای بیاورد یا نیاورد؛ تهمت زدن، اتهام زدن، توهین کردن به هیچ وجه درست نیست، فردا آن آقا یا خانم نامزد در روز قیامت از ما طرفداری نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مسئله اصلی سیستان است/ حقابه رودخانه هیرمند نه معادل دارد نه ما به ازا

آب مسئله اصلی سیستان است/ حقابه رودخانه هیرمند نه معادل دارد نه ما به ازا