مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:102024-01-10سياسي

اختصاص یک صفحه از تلوبیون به نامزدهای انتخاباتی


صداوسیما علاوه بر راه اندازی 200 شبکه برای تامزدها در انتخابات پیش رو یک صفحه از تلوبیون را هم در اختیار هر نامزد قرار خواهد داد.

- صداوسیما علاوه بر راه اندازی 200 شبکه برای تامزدها در انتخابات پیش رو یک صفحه از تلوبیون را هم در اختیار هر نامزد قرار خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفندماه جاری برگزار می شود؛ رییس سازمان صداوسیما در چهارمین نشست افق تحول رسانه ملی در مهر ماه بود که از استقرار 200 فرستنده برای 200 حوزه انتخابیه و تاسیس شبکه انتخابات خبر داد.

243 فرستنده شناسایی شده که امکان استفاده از آن ها در بحث تبلیغات انتخاباتی نامزدها در حوزه های انتخابیه وجود دارد.

بر اساس بررسی هایی که صورت گرفته امکان ایجاد حدود 200 شبکه اختصاصی محلی برای 200 حوزه انتخابیه وجود دارد و اکثر حوزه های انتخابیه را پوشش می دهد.

اعلام شده است تولید محتوا بر عهده خود نامزدهاست و طبق اصول قانونی ستاد انتخابات که وزارت کشور گذاشته در قالب همان ضوابط، محتوا هر طور که می خواهند در هفت روز تبلیغات انتخابات به صورت 24 ساعته پخش می شود.

رییس صداوسیما به تازگی از اختصاص یک صفحه تلوبیون به نامزدهای انتخابات خبر و در این زمینه توضیح داد: تلوبیون یک صفحه در اختیار هر نامزد قرار خواهد داد که بتواند ویدئوی تبلیغاتی خود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک صفحه از تلوبیون به نامزدهای انتخاباتی

اختصاص یک صفحه از تلوبیون به نامزدهای انتخاباتی