مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:452023-12-27بين الملل

آمار تکان دهنده حمایت تسلیحاتی آمریکا از تل آویو در جنگ غزه


وب سایت وای نت در هشتاد و دومین روز جنگ غزه، با انتشار یادداشتی در خصوص کمک های نظامی آمریکا به تل آویو، حجم این کمک ها از زمان جنگ 1973 تاکنون را بی سابقه و در بالاترین سطح دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وب سایت اسراییلی YNET (یدیعوت آحارانوت) امروز چهارشنبه (27 دسامبر) با انتشار گزارشی نوشت که کمک های نظامی آمریکا به تل آویو از زمان آغاز جنگ علیه غزه به بالاترین سطح از زمان جنگ 1973 تاکنون رسیده است.

  این وب سایت به نقل از منابع آگاه نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر از پنتاگون برای تقویت سامانه نیروی هوایی خود در جنگ غزه،  درخواست داده تا بالگردهای آپاچی بیشتری را در اختیار تل آویو قرار دهد تا نیروهای زمینی را در آسمان نوار غزه در درگیری ها و نبردهای پیچیده همراهی کنند.

هرچند که واشنگتن درخواست اسراییل برای به دست آوردن جنگنده های آپاچی بیشتر را رد کرد، اما هنوز حرف آخر را در مورد این موضوع حساس نزده است، به خصوص که فشار اسراییل برای دستیابی به بالگردهای آپاچی بیشتر برای ارتش همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش،کمک های نظامی واشنگتن به تل آویو شامل هواپیما، کشتی، هزاران سامانه تسلیحاتی و مهماتی مانند گلوله های تانک، بمب های هواپیماهای مخصوص،پهپادها، تجهیزات دید در شب، رادارها و حتی خودروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تکان دهنده حمایت تسلیحاتی آمریکا از تل آویو در جنگ غزه

آمار تکان دهنده حمایت تسلیحاتی آمریکا از تل آویو در جنگ غزه