مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:352023-12-26سياسي

فراخوان یک جایزه ملی تمدید شد


بنا بر اعلام دبیرخانه جایزه ملی پژوهش های برتر روابط فرهنگی بین الملل، از آنجا که جمعی از پژوهشگران و دانشگاهیان فعال در حوزه فرهنگ و روابط بین الملل، - بنا بر اعلام دبیرخانه جایزه ملی پژوهش های برتر روابط فرهنگی بین الملل، از آنجا که جمعی از پژوهشگران و دانشگاهیان فعال در حوزه فرهنگ و روابط بین الملل، درخواست فرصت بیشتری برای ارائه آثار به نخستین جایزه ملی پژوهش های برتر روابط فرهنگی بین المللی داشته اند، مسوولان برگزاری جایزه تصمیم گرفته اند که مهلت فراخوان را تا بیستم دی ماه سال جاری تمدید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، پژوهشگران و دانشگاهین حوزه مرتبط با روابط فرهنگی بین المللی باید توجه داشته باشند، به دلیل اینکه فرآیند داوری آثاری، امری وقت گیر و زمان بر است، دبیرخانه جایزه، این مهلت را مجددا تمدید نخواهد کرد.

نخستین جایزه ملی پژوهش های برتر روابط فرهنگی بین المللی از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به منظور شناسایی آثار علمی تولید شده مرتبط با روابط فرهنگی بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

این رویداد برای بهره گیری از نتایج پژوهشی و مطالعاتی در حوزه سیاست پژوهی دیپلماسی فرهنگی کشور و نیز ارج نهادن و معرفی آثار برتر، در اسفند 1402 برگزیدگان خود را خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان یک جایزه ملی تمدید شد

فراخوان یک جایزه ملی تمدید شد