مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:202024-01-15اقتصادي

افزایش شکایت عدم آنتن دهی شبکه موبایل


یکی دیگر از مصادیق پرتکرار عدم آنتن دهی شبکه موبایل است که سهم آن از 4 درصد در هشت ماه سال قبل به 5 درصد در 8 ماهه اول سال جاری افزایش یافته است؛ - مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: میزان شکایت به سامانه 195 نسبت به 8 ماه مشابه سال گذشته (از فروردین تا آبان ماه) 8 درصد افزایش داشته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، پیمان قره داغی مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص میزان شکایت ثبت شده در سامانه 195 در 8 ماهه سال جاری نسبت به 8 ماه ساله گذشته گفت: مجموع شکایات ثبت شده در سامانه 195، در 8 ماهه سال قبل 128 هزار و 648 شکایت بوده و در 8 ماهه سال جاری 138 هزار و 957 شکایت بوده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل در حدود 8 درصد افزایش داشته است.

  قره داغی در خصوص شاخص متوسط زمان پاسخگویی به شکایات نیز افزود: متوسط زمان پاسخگویی به شکایات در 8 ماه ابتدای سال جاری در مقایسه با 8 ماه ابتدای سال گذشته از 8 روز کاری به 7.

17 روز کاری کاهش یافته است.

  وی در ادامه گفت: میانگین زمان پاسخگویی شرکت مخابرات ایران نیز در 8 ماه ابتدای سال جاری در مقایسه با 8 ماه ابتدای سال گذشته از 9.

02 روز کاری به 8.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شکایت عدم آنتن دهی شبکه موبایل

افزایش شکایت عدم آنتن دهی شبکه موبایل